منتديـــات شقــــاوه

نكت مساطيل Heart10عزيزي الزائر / عزيزتي الزائره نكت مساطيل Heart10

كم يشرفنا انضمامك لنا حتى تفيد وتستفيد معانا

نكت مساطيل Heart10ادارة المنتدىنكت مساطيل Heart10

منتديـــات شقــــاوه

نكت مساطيل Heart10عزيزي الزائر / عزيزتي الزائره نكت مساطيل Heart10

كم يشرفنا انضمامك لنا حتى تفيد وتستفيد معانا

نكت مساطيل Heart10ادارة المنتدىنكت مساطيل Heart10

منتديـــات شقــــاوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديـــات شقــــاوه

لا تنسى ذكر الله

الرئيسيةالبوابة**أحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مساطيل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dalo3a we bas
المدير العام
المدير العام
dalo3a we bas

النوع : انثى
النشاط :
نكت مساطيل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100نكت مساطيل Right_bar_bleue

الطاقه :

مدى الالتزام بالقوانين :

اول حرف حبيبك ايه : نكت مساطيل Malaks10

نكت مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: نكت مساطيل   نكت مساطيل I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 13, 2009 2:00 am

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
=====================================
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش
مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو
مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه
====================================
واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون
اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره
واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!
اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"
مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
https://sha2awaa.ahlamontada.com
D.E.R.O

D.E.R.O

النوع : انثى
تاريخ الميلاد : 24/03/1992
الابراج : الحمل الأبراج الصينية : القرد
النشاط :
نكت مساطيل Left_bar_bleue3 / 1003 / 100نكت مساطيل Right_bar_bleue

الطاقه :
نكت مساطيل Left_bar_bleue3 / 1003 / 100نكت مساطيل Right_bar_bleue

مدى الالتزام بالقوانين :

نكت مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مساطيل   نكت مساطيل I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 6:03 am

ههههههههههههههههه مساااااااااااااطيـــــــــــــــــــــــــــل

نكت مساطيل
صفحة 1 من اصل 1